Saturday, November 3, 2007

كل سنة وكل قلب بيحب طيب




كل عيد حب وأنتم طيبين وبخير يا جماعة




وإن شاء الله يكون كل حبيبين مع بعض




وبيعيشوا أجمل لحظات الرومانسية والحب والغرام مع بعض




ويارب أي حد مرتبط يفضل مرتبط بحبيبته على طول




وميفرقش بينهم غير الموت إن شاء الله




وأنا بتكلم عن الحب الصافي الطاهر اللي




من القلب للقلب




ومن العقل للعقل




ومن الكيان للكيان




مش أي حاجة تانية




وأنا بصراحة مبعرفش أكتب شعر أو أغاني




علشان كده جبت ليكم الأغنية دي




ويارب تعجبكم كلكم









الاغنية








11 comments:

ابن رشد said...

كل سنو و انت طيب يا نوشة
و انا اول تعليق اهو افتكر
و يارب كل الحبايب يفضلوا حبايب
و عقبالي
و ادعيلي

بنت الاسلام said...

وانا راضية بالوردة


وانت طيب يانوشة

وربنا يجعله عيد حب سعيد علينا كلنا


ونعيش حياتنا كلها بالحب وللحب وعلي حب


هو ياعم

في اجمل من الحب


مش عاوز رصيد

بنت الاسلام said...

نسيت ااقولك ان الاغنية تحفة


تشكر


ياباشا

محمد مارو said...

نوشه حبى
اااااااااااااااسف
انا مش بحتفل بالعيد المصرى
انا بحتفل بس بالعيد المستورد
العالمى يابه
بيبئه فيه موز موز موز
مش المصرى

simple girl.. ..simple dream said...

ايه يا عم محمد
والله انت رايق
يابنى حب ايه اللى انت جاى تقول عليه

الناس دلوقتى بئت بستعتمل الكلمة دى عشان يخدعوا بعض ويجرحوا بعض

خلاص
انتهى زمان الحب
وراحت ايامه

nosha said...

شمس حبيب قلبي
ياريت أشوفك دائماً ا,ل تعليق ويارب يسمع منك ويفضلوا الحبايب مع بعض للأبد وأنا بدعيلك بس إنت ناسي نفسك شوية .... عيد حساباتك الأول

nosha said...

بطة
ربنا يجعل أيام الشباب والبنات كلها حب يارب ويديمه علينا من غير أي ظنون أو شرور
وبعدين أنا معايا رصيد والخير كتير والحمد لله

nosha said...

بطة
أنا عارف من ساعة لما كتبت البوست إن أجمل ما فيه هو الأغنية لإنها من القلب للقلب على طول وأشكرك على الإشادة

nosha said...

مارو حبيب قلبي
طالما فيه عيد حب حتى لو تايواني لازم نحتفل بيه والمزز موجودة كتير في كل وقت مش في عيد الحب بس ... وبعدين يا عم أنت شجع منتج بلدك

nosha said...

شاهندة
لازم أكون رايق طبعاً علشان لو مبقتش رايق هبقى مكبوت ويائس وومكن يحصلي حاجة .... وبعدين الحب موجود في كل وقت بس للي يدور عليه ويلاقيه بجد ومش كل الناس بتجرح وبتخدع لإن لسه فيه قلوب كتيرة أوي بتحب بجد ومن غير أي مقابل مجرد الإحساس بالحب والاستقرار العاطفي الحقيقي من غير تزييف كله بيقى تمام ولازم الواحد يكون رايق
والنظرة التشاؤمية دي فكري إنك تغيريها هتلاقي الدنيا أحلى والحياة أجمل

ahmed mefrh said...

فى انتظار جديدك يا سيدى
ابو مفراح

GOOGLE